En sån dag.

(null)

Tog vara på solen.
Energin och ljuset. 
Fåglarna kvittrade som det vore vår.
Och vackert när regnet höll sig borta.

(null)

Jag går ofta över Öster när jag promenerar.
Så väldigt fint med alla kringelikrokiga gator, uppvuxna trädgårdar och gamla hus. 

Jag vet inte riktigt vad som sen hände.
Ibland går luften ur. Som en taskig ballong som pyser ut. 
Det får väl vara så.
Jag behövde nog få en stund för mig själv. Ska sätta mig i det kreativa rummet. 
Vet inte riktigt vad jag ska göra....måla eller skriva. Men jag ska sätta mig där en stund.
Känna in.
Låta stunden få bestämma.
Ha klassisk musik på.
Ljusen tända.

En sån dag.

❤️

Kommentarer:

1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Att ta vara på ljuset är det bästa man kan göra en tid som denna :D

Svar: Så sant!
Johanna Roth

Kommentera här: