Så där mjukt lång.

(null)

Helgen har verkligen varit fantastisk på många sätt. Ledig fredag gjorde den så klart så där mjukt lång med oceaner av ledig tid efter hårt jobb. 
Planerade träffar och spontana sådana berikade livet, själen. Fyllde på energi i, som det kändes, tömda förråd.
Firat en rungande nystart för vänner. 
Haft fina samtal, inspirerande, många skratt över dråpligheter och hur vi människor funkar. När självinsikten drabbar med kraft och en inser att shit! Det är inte alltid så enkelt i livet fastän det liksom borde. 

(null)

Här sitter vi, mannen och jag i ett tält i Härensås. Nygråtna, rörda och glada för våra vänner. För livets nycker som ändå bestämt sig för att gå i rätt riktning ett tag. Vi håller tummarna för ett jäkligt långt tag....!!

(null)

Äntligen pepp på träning. Blev bara två pass denna veckan, då energin varit låg. Lusten borta. Men nu tar jag nya tag! 
Älskar ändå känslan av att ta tillbaka det som är mitt liksom. Styrkan, orken, lungsen. Lusten att röra på mig. 

(null)

Kryssbollen blommar för fullt i vacker höstfärg.
Och jag sitter på balkongen, njuter i solen i linne och shorts. Från kylig gårdagskväll med åska och hällregn då helly  hansen-kappan åkte på till detta: sol och nära nog en blå himmel. Tack!

(null)

Köpte luktärtor igår, doftar gott med sina vackra färger. Vissnar dock alltför fort. 
Ibland är glädjen kortvarig, ibland längre.


Kommentera här: