Ömt gungande, omfamning och dans.

(null)

Ljuvlig kväll.
Ljummen luft, några blyga stänk. En lugn Linnépark där vi satt på trappan. 
Glada samtal och allvarliga, skratt och tårar.
Pepp, lyssnande och omfamningar.
Ömt gungande, högt böljande och så även dans på scen till mobilers lite ynkliga ljud. Men ändå. Spontant och skönt att röra på kroppen i en fnissande svängom. 

(null)

AK. Kvinnan jag brukar säga att jag har barn med. Hon är mamma till mina bonussöner, som ju är min dotters brorsor. 

(null)

Maria. 

(null)

Cornelia. 

(null)

Corina.

(null)

Christina.

Så mycket kärlek.
Vilja att förstå, lyssna. Ta in varandra och var och ens livshistoria. Att få vila i det, busa i det. Gapskratta och gråta i.

Ännu en kväll med riktigt vardagsglitter.
Torsdagsfest. Hade jag varit troende hade jag sagt "halleluja"! Jag gör det ändå.
Shit pommes frittes vilken kväll!
Halleluja :-)

Kram❤️Joey

Kommentera här: