Pepp på livet.

(null)

Som ung som varit med om en hel del. 
Så känns det. Femtio är ändå lite speciellt.
Känner mig dock ung, och på många sätt känns det inte annorlunda inuti.  som att det är så här jag varit fastän jag vet att mycket hänt. Jag har trots allt funnits ett tag och hunnit uppleva en del. Som format mig.

Är otroligt tacksam för livet.
För att jag idag är där jag är. Att lungsen för ett år sen fick hjälp med ny tilläggsmedicin som faktiskt förändrade livet. Det är inget självklart, men alldeles ljuvligt att kunna andas utan att tänka på varje andetag. 
Finns mycket att vara glad och tacksam för.
Som solen, att vakna om morgonen. Att ha en bästa människa bredvid sig, vänner och barn. 
Det finns mycket jag vill njuta av. Jag har inte fått nog utan är otroligt pepp på livet.
Så virushelvete. Håll dig borta från mig och alla jag har i mitt hjärta. 

(null)

Tänkte inte att det skulle bli så mycket firande men blev glatt överraskad av goda grannarna igår. Bubbel och rosé i solen, en vacker blomma och mysig stund.  
Så fint, och så oväntat. Blir varm i själen av tanken.

(null)

(null)

Min käre man drog iväg mig till PM, som ligger femhundra meter från vårt hus. 
Gott vin i solen, god mat ikväll, skönt häng i vacker svit på hotellet. Fint att få uppleva det jag länge tänkt. Att bo här så lokalt det bara går. 
Att få njuta med mannen min.
Få bli ompysslad. 

(null)

(null)

Så fin helg det blev ändå!
Oväntat och så uppskattat.
Ändå är det först imorgon jag ändrar ålder.

Kram ❤️ Johanna

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hipp hipp hurra för Johanna idag🎂🇸🇪🥂🌹kram från Elisabeth

Svar: Tack❤️
Johanna Roth

Kommentera här: