Leva lite långsammare.

(null)

Backträning i regnbågsväder med vännen Connie även idag. Det kändes ordentligt i låten idag, var riktigt jobbigt! Höll i rekordet i alla fall, och det känns fint. Det har gått rätt långsamt men är ändå så tacksam för vad kroppen vill. Vad den orkar. 

(null)

Idag kom nästa sändning av Sofia Wistam-kollektionen. Heartbeat. Älskar dem!
Gillar tanken med smyckena, att det finns en mening mitt i skönheten. Finaste presenterna ju, tack familjen ❤️.

(null)

(null)

Ni läser nyheterna, lyssnar på dem antar jag.
Det ökar av corona-fall i länet. Trycket på sjukvården ökar och jag önskar av hela mitt hjärta att vi ALLA ska hålla i, hålla ut. Det är inte över, utan har bara börjat här.
Var för bövelen kloka och undvik större sällskap, älska närmsta familjen lite extra och passa på att umgås. Ät gott, drick gott, lyssna på favoritplattorna, sjung och ägna dig åt sånt du annars inte hinner med. Spela spel. Låt allt ta lite mer tid än vanligt.

För helt plötsligt har vi tid. 
Att göra långsamt på. Vila i. 
För det finns ännu en dag med flera timmars ledig tid, så varför skynda?

Det är ändå en poäng mitt i allt.
Leva lite långsammare.
Så även jag.

❤️

Ta hand om er, om varandra.
Kram Joey


Kommentera här: