Det är vackert att bli femtio.

(null)

Tack alla älskade vänner, barn, familj för glada tillrop, vackra ord som rört mig till tårar och skratt hela dagen.
Så otroligt tacksam. Känner mig överväldigad av all kärlek!
Det är stort och fint att fylla femtio, och jag är uppriktigt superglad och nöjd för denna helg!

Fick vackra Sofia Wistam-smycken @bysofiawistam av mannen och familjen idag. Circle of life. Älskar dem! Väntar på ännu en serie, Heartbeat, designade av Wistam även de. Fin betydelse, en tanke med styrka genom livet och att vi ska ta vara på dagarna vi får. ust nu känns uppmaningen i tiden mer rätt än någonsin.

(null)

Ljuvlig frukost på PM Tak idag efter nästan nio timmars sömn.
Gott kaffe, lugnt och skönt med bara ytterst få människor på högst behörigt avstånd.

(null)

(null)

Hela dagen har det kommit vänner nedanför balkongen, och jag har sprungit ned för att möta och stå ute och prata. Tack! Så vackert att ni tagit er tid denna dag, i denna tid.
Somliga vågade sig upp och ut på balkongen också. Men kramarna får vänta. Shit pommes frittes vad jag ska kramas sen!!! 

Mannen lade ut fint inlägg idag:
(null)
Jag håller med! Vi kör femtio till!
Så enkelt och gott att få leva med denna människa som låter mig vara precis den jag är. Det är stort. Det är kärlek. Den är jag jag bortskämd med helt klart!

Hela dagen har jag suttit på balkongen.
Spelkväll med de hemmavarande väntar, mer vin och hemlagad pizza av dotter och potentielle mågen. 
Vilken dag!
Vilket liv!

Tack❤️
Kram❤️
Det är vackert att bli femtio.
Helt enkelt.

/Johanna

Kommentera här: