Tacksam för färgprakten.

(null)

Från värmen, med svettiga dagar till höstkänsla på några timmar.
Såna kontraster, där vi suttit och njutit som mest vid 11-tiden på kvällen på balkongen i Alicante. Så otroligt vilsamt med den ljumma kvällen.

Steg upp kvart över 4 i morse, och vid 10 var vi i hemstaden. Packade upp, kramade om dottern och vilade sen en liten stund. Tre h sömn inatt var lite klent men hoppas somna ovaggad i natt.

(null)

Fikon macrophylla, så coola träd.

(null)

Utanför Smålands museum helt andra träd, också vackra men märkta av hösten.
Som om någon haft en palett och målat dit lite extra färgglatt när vi nu varit borta.
Tacksam för färgprakten.

(null)

(null)

Loppisfynd med tavla och träfigur, den tredje från vänster är nya fyndet.
Älskar dem, mina figurer.
Vi har väl alla nåt vi snöar in och gillar lite extra, vill ha fler av när vi hittar den rätta.
Den längst till vänster har jag fått av sambon, den högsta från yngste bonussonen, och den längst till höger från lillbonus. They know me. 

(null)

(null)

Tränade efter vila. 
Otroligt tufft pass men jag gjorde det!
Hoppas att det får fortgå nu, uppbyggnaden av styrka och kondis. Så kul vore det att få känna mig lite stark....
Varit lite skum i lungsen i helgen, inhalerat en del och känt att det liksom varit igenkänningsbart på symtom från snoken. Hoppas att det är en envis förkylning och inget annat. Polyper, håll er borta!!!

Nu ska jag snart lägga mig, hoppas på att John blund vill skänka mig en god natt.
Varit ute och kört en tur med min älskade unge. Snackat, lyssnat på musik. 
Så mysigt. 

(null)

Just nu sjunger hon vid pianot, och jag sitter i min fåtölj och lyssnar. Så ljuvligt lyxigt att få ha henne här, sjungandes och kännandes så att jag får känna extra. 

God natt❤️

Kommentera här: