Gav glatt sina fötter till sadisterna.

(null)

Med viss fördröjning från flygplatsen igår pga översvämningar så kom vi till lägenheten ca 1.5 h senare än vi brukar. Fick ta bussen istället för taxi då bilar hade körförbud på vägarna. Körde genom massa vatten, där bilar stod utmed vägen. De hade fastnat i vattnet.

(null)

Sovit som ett barn från 03 i alla fall. 
Vaknade till sol och lite dimma. 
Lite shopping idag, då de varnat för mer regn.
(null)

Claes, Sofie och Patrik laddar inför fisk-tjofs-typ-peeling. 

(null)

Och jag hade verkligen tänkt men tvekade en lång stund innan jag doppade ner tån. Och genast anföll de små äckliga fiskarna min stortå så snabbt som ögat drog jag upp den i panik. Så otroligt äckligt!!! 
Nej, jag klarade inte av det. Fick lilsom ångest och var tvungen att gå iväg....och köpa ett par sandaler som tröst. 
De andra gav glatt sina fötter till sadisterna, så några fiskar blev mätta.

(null)

Promenad hem.
Kaffe efter lasagne och rödtjut.
Soffhäng medan regnet öser ner över mjölkvitt hav och himmel.

Så. Skönt. Med. Ledighet.
Utan att bli fiskmat!!

Kram ❤️

Kommentera här: