En inkastad underbaring.

(null)

Ungefär så här kan jag sammanfatta dagens, och senaste veckornas arbete. 
När klockan var fem så var kollegan och jag helt tramsiga och full i fniss pga trötthet av allt snurr. 
Ni har väl läst att sjukhusdirektören fått sluta....just nu känns det som att det är en hel del nya bud att förhålla sig till och vi knegar på så gott vi kan med så bra humör vi ämnar uppbåda. Oftast går det rätt bra, och jag är innerligt tacksam för min närmaste kollega! 
Hon är så bra, på alla sätt.
Hela gänget jag har omkring mig är väldigt bra, stabila, sköna människor. Guld värt sannerligen!

(null)

Fick denna UNDERBARING inkastad på rummet idag av en f.d kollega, som liksom visste precis vad jag behövde framåt eftermiddagen. Guuuuud vad gott!!!
Har ni inte prövat - gör’t!

(null)

Skulle köra ett styrkepass på gymmet tänkte jag, men det var alldeles för många i det lilla utrymmet så jag gick hem. Tog fram yogamattan och körde mina övningar i gäst/målar/träningsrummet...gick bra det också och det är hädiskt jobbigt för inte alltför starka mig....plankan på olika sätt och upprepad fem ggr....den känns. 
Hoppas kroppen gillar!

(null)

Så himmelskt skönt med dusch, sol som lyser in genom fönstren, vila.

Kramar Johanna ❤️

Kommentera här: