Värme i höstkväll.

(null)

Hösten fick flytta in i matsalen på regionen. De är bra på att fixa till det!

(null)

Jag skulle just idag kunna ha en lång utläggning om vår lönerevision som det stått mycket om innan det blev klart men mindre nu. Efteråt. Kanske för att den kändes just så liten. Obetydlig. 

Så.
Just idag orkar jag inte mer.
En annan dag bubblar det mer.

(null)

Nästa år nittonde april.
Då händer det grejer. 
Älskar Bo Kaspers, sedan första skivan kom. 
Soundet. Texterna. Eftertänksamheten och myssvänget. Ska gå med mannen, och min mor och far. Fira födelsedag på bästa sättet....musik med älskade människor!

(null)

I knytblus gick jag till PM ikväll med goa kvinns för att avnjuta god mat innan föreställning med Klara Zimmergren. Som helhet en mycket bra föreställning, med lite av allt när hon gick igenom livets alla skeenden som det gick att känna igen sig i. Vissa saker hon gör är riktigt gapskrattkul medan vissa är ganska låga. Enligt mig, men som helhet med ett hjärta och bra balans.

Det gav värme i höstlik och ruggig kväll.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: