Mitt i bruksanvisningen.

(null)

Det där med instruktionsböcker, det är liksom en grej. Som en antingen verkar gillar eller jätte-ogilla. Jag tillhör den första skaran då jag gillar att se vilka grundfunktioner som finns och vilka finesser som kanske kan dölja sig i dessa böcker. Nu tror jag inte att en frys kanske har jättemånga överraskningar men jag vill ju ändå veta. 
En ny frys är inköpt som extrafrys/viltköttsfrys i källaren så nu ska här läsas!

(null)

Gick här igår. 
Grävde skorna djupt ner och skvätte upp löven. Som ett barn som inte kan motstå frestelsen av prasslande löv i högar...
Som när det har regnat och vattenpölarna lockar som mest....då måste jag också gå i dem...så mysigt ju. Helst skulle en ha antingen 1. Barfotafötter eller 2. Gummistövlar.
För att få den rätta upplevelsen av äkta bus liksom.

(null)

(null)

Efter härlig promenad runt sjön med kollegorna, utbildningseftermiddag och nu god veggopizza så sitter jag i fåtöljen. Är väldigt trött efter hostig, o-sovig natt men ska hålla ut ett tag till.
En kan ju inte somna mitt i bruksanvisningen vettja!

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: