Min kropp är ändå bra!

(null)

Yeah!! 
Ett helt träningspass med intervaller på cykeln och alla övriga övningar....så ljuvligt!! 
Klimakteriepodden i öronen och svetten rinnande nedför ansiktet. En bra kombo.
Är fortsatt snorig och det rosslar emellanåt men jag känner mig piggare i kroppen.
Tänker att det då ger grönt ljus till att träna hårdare. Gillar verkligen när jag kört ett tag och kroppen svarar an och ger en go känsla mitt i det jobbiga. Min kropp, när den vill som jag, är ändå bra!

En god sak som matkassen födde är gemensam sak i matlagningen. Att vi skär, hackat, diskar av och fixar tillsammans. Så vill jag ha det, det blir roligare och maten smakar bättre när vi hjälps åt. 
Ikväll bidde det haloumibiffar, grönsaksfräs, pasta och kall sås - inte dumt och från mitt eget huvud. 

God natt❤️




Kommentera här: