Konsten att öppna upp.

(null)

På mitt träningspass idag började jag lyssna på Hur kan vi? Med Navid Modiri, som är väldigt duktig på att hålla i ett samtal med oliktänkande träffade i denna Jimmie Åkesson.
För mig är det liksom en utmaning som själv tycker väldigt olikt Jimmie och ville därför lyssna på just detta. Konsten att hitta gemensamma nämnare öppnar upp, och ger ett respektfullt fortsatt samtal om det som är olikt i de bådas perspektiv. Rekommenderar denna podd!

(null)


(null)

Kör fortfarande träningspasset som jag fått av sjukgymnasten och tycker att det känns bra. Jag blir lite starkare för varje gång tror jag. Kände mig asseg när jag påbörjade cykelpasset efter styrketräningen och tänkte att detta blir olidligt....men jag tuggade på och blev liksom sugen. Tänker till och med att jag nog kan öka upp detta, och det känns ju underbart!

(null)

Min vackra kollega har skaffat brillor och är så snygg tycker jag! 

(null)

Själv har jag gamla brillor som funkar rätt bra också:-)

Nu dags för älgytterfilé, sötpotatis och schåsch....(läses som Sid i I’ve Age. Eller schom schid i Ische agsche....!)

Puss!
Joey ❤️

Kommentera här: