God mat och övningskörning.

(null)

Denna var väldigt god!
Jag twistade lite och körde rödlök, sötpotatis, zucchini, morot, vitlök, tomat, vitkål som grönsaker i tunna stavar som jag stekte till med svartpeppar, flingsalt och timjan först i stekpanna och sen i ugn.
Till kycklingen o grönsakerna gjorde jag en kall sås på citron, honung och creme fraiche, och i kyckling"marinaden" fick det bli citron istället för lime.
Rätten rekommenderas, mycket fräsch och fin! Rostade cashewnötter var riktigt gott till.

(null)

Köpt höstpynt idag, både inne.

(null)
 
Och ute.
Pelargonerna var fula nu efter nästan 6 månaders fantastisk blomning. 
Nu hoppas jag att ljungen står sig fint också.

(null)

Mår bättre idag, även om tröttheten var uttalad trots sovmorgon. Hade föräldrarna på kaffe och ostkaka på förmiddagen (mammas galet goda ostkaka som legat i frysen och väntat på rätta tillfället). 

Övningskörning med dottern i eftermiddag, och det är så roligt att se utvecklingen!

Nu ser jag fram emot Solsidans nya säsong:-)

Kram Joey ❤️

Kommentera här: