Tiden rinner fort...!

(null)

Gått i tid både igår och idag, skönt när jag varit extra trött. Vet ej varför riktigt men känt mig väldigt trött bara. Känner mig lite skum i halsen. Bestämde mig för att inte träna idag. Lyssna på kroppen. 

Fick bli en sväng på stan för lite ärenden och fika med go vän. En stunds prat och mys innan promenad hem.

(null)

Var glass- och godissugen idag.
Hejdade mig och köpte istället något bättre alternativ (tror jag). Kokos o mango var dock inget jättehit utan tämligen kvalmigt.
Nåja. En kan ju inte lyckas jämt:-)

(null)

En bild från häromdagen.
Växjösjöns bästa vy!

(null)

Imorgon är det liksom lite fredag, då jag ska vara ledig några dagar. 
Ha sovmorgnar och långfrukost....jisses vad skönt det ska bli!

Snart börjar semestern.
En vecka tidigare än jag brukar, eftersom dottern tar studenten.
Tänk! Tre år har gått sen jag körde upp och lämnade av henne i Stockholm för att börja gymnasiet.  Den bilden, när hon går in till sitt boende så långt borta från mig...den var tuff. Många tårar och en kämpig omställning var det. Men ändå....Tiden rinner fort...!
Tre år. 

Snart får jag hem henne, nu i helgen först, och sen på riktigt senare i juni för att hon ska bo hemma i sommar. Ska bli fint att få ta igen några år på ett par månader:-)

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: