Håll tummarna!

(null)

Vinlotteri och umgänge efter jobbet, trevligt som vanligt ÄVEN om jag inte heller denna gång drog hem vinsten:-)
Känner mig som gravid efter all ost och god dessert men oj, så gott!

(null)

(null)

(null)

Tyvärr inte hunnit njuta så mycket av solen idag.
Det är ju dumt. Att inte försöka passa på liksom, men ibland går det ju inte bara.
Njuter av det jag ser när jag kommer och går, av det runt omkring mig. Njöt en stund på lunchen, där en kan sitta ute vid matsalen.
En lyx!

(null)

Imorgon är det återbesök på både lungmedicin och infektion.
Är ganska förkyld fortfarande, sköljer nosen minst en gång om dagen....inhalerar en del pga rossel och rassel. Hoppas att det kan finnas en liten idé ändå om att kolla upp ytterligare eftersom jag faktiskt var HELT rosselfri i flera veckor. En sån period fick mig verkligen att förstå hur outsägligt skönt det var att vara helt opåverkad av taskiga lungor!
Såååå vill jag ha det. Såklart.
Så varför är rosslet tillbaka...det är frågan.
En evighetsfråga tycks det.
Snälla, håll tummarna!

(null)

Kram Johanna❤️

Kommentera här: