En bubbla av ord.

(null)

En fin överraskning fick jag idag när lillbonus kom hem...en vacker bukett för att jag är bonusmor. Så fint! Älskar gerbera, har alltid gjort det. Dessutom en tacksam blomma som står länge.

(null)

Varit trött idag, tog dock på mig regnkläder och gick en promenad för att få lite syre i hjärnan. Lite liv i kroppen. 
(null)

En blir så snygg när en knyter huvan under hakan:-)!

(null)

Ny bok ska påbörjas vid läggdags idag.
En slags thriller som jag hoppas bli fångad av. Vill nu ha en bok som är svår att sluta läsa i, älskar det. När det blir som att gå in i ett rum och dörrarna stängs. När det är som en egen värld att dyka ner i och finnas i en stund. 
Som en bubbla av ord, som berättar. 

Måste alltså gå och göra mig klar så jag kan dyka ner i den!

God natt❤️
Johanna 

Kommentera här: