Overkligt fantastiskt skönt.

(null)

Våren kom in idag...i form av vackra blommor.
Tulpaner och videkissar, och andra små söta blommor.

(null)

(null)

En fin förmiddag med mammas kusin med man på besök, tillsammans med mor och far.
Kaffe, frallor och prat. 

(null)

Musikal i eftermiddag, och spontanmiddag och vin här hemma med god vän.
Så värdefullt.
Dessa stunder.
Med vänner, kärlek, god mat...

Ta vara på.
Jag orkar sedan någon vecka ändå ta vara på. Njuta. Rosslet borta. Medicinerandet är numera avklarat på en minut morgon och kväll  istället för 10 min flera ggr/dag...
Att andas hörni.
Det är så otroligt skönt att kunna, utan motstånd. Utan att det låter som att jag ska drunkna. 
Overkligt fantastiskt skönt.

(null)

Och ute spirar det.
Livet, på nytt igen efter mörka tider!
Solen har värmt, och det spritter liksom i själen igen efter ett år av ide som det känns.
Mitt liv som liksom stått på paus.
Kanske kan det få gå igång på riktigt igen?
Moder Jord, det vore ljuvligt att få uppleva mer av senaste dagarnas livslust och sug.
För mig och för de nära mig.
Få skratta, sjunga, gråta, dansa...LEVA.
Bara så.
Att få leva.

(null)

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: