När den berör.

(null)

Paparazzi var framme igår visst...
Kära mor och far och jag på PM Tak igår.
Fortfarande uppfylld av musiken, glädjen.
Känner sån oerhörd tacksamhet att jag får uppleva det.

(null)

Att läsa fantastiska recensioner gjorde mig också varm och glad. 
Så roligt att läsa att extra plus gavs för att hon är som hon är. 
Barfota för att det känns bäst, mest grundat. Mest som hon.
Och för att livet hon levt som inneburit mycket smärta visar sig i den där ibland spröda, ibland den där otroligt djupa kraftfulla rösten. Som går in till själen.
Det är det bästa med musik.
När den berör.

(null)

Nåt annat som känns bra är att orka träna igen. Till och med lite konditionsträning, inte alltför hårt men ändå. Jag gör det och jag njuter. 

(null)

Efter jobb och träning orkade jag även handla på maxi...för några veckor sen hade jag inte orkat det. Då hade jag behövt vila emellan och det utan att ha tränat hårt...
Artificiell förbättring, men det är ändå bara så skönt att få vila i förbättringen.

(null)

Sushi från maxi fick det bli.
Helt ok men inte som stans bästa ställe: Moshi Moshi. De är i särklass bäst.

I natt hoppas jag på god sömn, efter aktiv dag.

Kram Joey❤️

Kommentera här: