Femtiofyra år. Och INTE sugen.

(null)

Möttes av vackra ullbollar på väg till mina föräldrar. Älskar dessa färgglada sötnötar som pryder stan!

(null)

Femtiofyra år som gifta idag.
Har liksom respekt med sig, och jag tänker att så klart har det inte varit guld och rosaglittrigt hela vägen. Ändå står de där, ihop. Starka. 
Det är fint!

(null)

Vackra blommor fanns på plats.
Som en brudbukett!

(null)

Istället för blommor köpte jag lite öl, alkoholfri och med alkohol. Färgglatt på sitt sätt.
Ätit kycklingfärslimpa, god sås, fetaostcreme och sallad. Ett glas rödtjut. Glass. 
Mätt som en plätt!

(null)

När samtalen är många har jag vant mig vid att använda headset på jobbet.
Himla piffigt och skönt med armarna fria.

På jobbet idag lyssnade vi några minuter på P4 Jönköping då min älskade unge Frida-Hedvig & Gustav Lundgren trio gästade studion. Tre h in i programmet är det intervju, och två sköna låtar hanns med. Lyssna på nätet vettja!
(null)

Snart läggdags.
Lite slemmig och känner att det liksom snorar bakåt (charmigt ju!) som det gjorde innan FESS-operationen (ni vet, polyputrensningsoperationen). Lite hostig men ändå lååååångt ifrån hur det varit.
Är uppmärksam.
Hoppas på provsvar och kontakt med infektionsläkaren snart igen.
Vill ha svar.
Vill veta vilken behandling som kan göra mig bättre, på riktigt. 
Tills dess kör jag på, och funderar på om det trots allt är dags att öka medicineringen igen av alla inhalationer...INTE sugen. Inte alls.
Hoppas svackan är tillfällig. 

Kramen ❤️ Johanna


Kommentera här: