Sämre kan en ha det.

(null)

Sover som ett barn i tystnaden.
Bara småfåglar som sjunger.
Inga andra ljud. Inga skrän, inga bilar. Bara tyst.
Sov länge, vaknade och somnade om igen, både mannen och jag.
Tog ett styrkepass på gräsmattan efter frulle och sen en promenad i stekande sol. Tittade mig omkring medan Sommar i P1 med Fares Fares lät i mina hörsnäckor. Ett tänkvärt program som ger perspektiv.

(null)

(null)

Tycker att det där med full fart är lite överdrivet men skylten är kul:-)
En och annan lös ko och en och annan sommarunge kan det ju springa lös här!

(null)

Grannarna har gjort en fin konstellation på väg in mot vårt. Så söt, så gammal sko.
Blomman är liksom vissen men så fin där den står. 

(null)

Tog en moppetur till Café Flotten vid konsthallen i Virserum. Ostkaka med grädde och sylt, väldigt gott! Jämför dock alltid med min mors ostkaka som är hädiskt god! Finns ingen så bra som hennes faktiskt, åtminstone ingen jag hittills ätit.

(null)

En är ju snygg så här på landet, och i synnerhet i hjälm! Ni ser ju själva vettja.

Läst i solen en stund, snart läst ut Snö av Pahmuk som är en väldigt bra bok. Bra språk.
Liksom poetiskt skriven.

Nu efter ett glas rödtjut och lövbiff är jag så nöjd, så nöjd. Flugorna surrar. Vinden susar. Fåglarna kvittrar oupphörligt.
Sämre kan en ha det.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: