Gräs o lantluft, avgaser o köer.

(null)

Från korna och fågelkvittret till Stockholm och ännu en flyttning. 
Sannerligen kontrastfullt.
Lukterna är kontrastfyllda. 
Det är faktiskt bättre med koskit och hö, gräs och lantluft än avgaser och tunnelbana som luktar gummi och olja. 
Trafiken är kontrastfylld. Jisses...!
Från en traktor om dagen till att köra in i Södertälje med tre filer och feta köer.
Allt är olika i jämförelse men inte nödvändigtvis sämre eller bättre. Förutom då avgaser kontra landet. 

(null)

I alla fall.
Made in Sweden serverade som vanligt väldigt god mat, som vi intog tillsammans med min käre bror. Är så mätt...!
Sjunde gången jag flyttar min unge räknade hon ut idag. På tre år.  Nu ska hon vara hemma över sommaren då skolan är över tills hon räknat ut vad som ska hända sen.

(null)

Vi har packat nästan klart. Kliar mig i huvudet och funderar om det ska gå in i min lilla bil...
Blir onekligen en utmaning. 
I morgon bitti får vi svaret. Kanske måste vi ordna bakluckeloppis innan vi far:-)?!

(null)

Börjat ny bok. Verkar vara mysig!

Snart är det läggdags här i Stockholm för att ha kraft att stuva in i bilen och köra hem imorgon.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: