Fest igen, och nu SEMESTER. På riktigt.

(null)

Dagsfest innebär tydligen 12 h fest, det vet jag nu:-)...så fantastisk härlig fest i trädgården för min bästaste älskelse med anledning av studenten. 
Nu är hon firad både i Stockholm och här. 

(null)

Anxhela o Frida.

(null)

Herrar i gröna gräsloungen.

(null)

Goa människor så långt ögat kan nå!

(null)

Stina är den vän min dotter känt absolut längst, de har känt varann sen tre veckors ålder då de båda låg på sjukhus på grund av RS. Sista dagarna var det så många sjuka barnså de som då var mest friska fick flytta ihop, så då träffades Annika och jag med våra små tjejer. 
Denna veckan har de båda tagit studenten! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Avslutar bloggen för dagen med en bild på mycket nöjd unge från i tisdags.
Sådär har hon sett ut hela dagen när hon hängde runt bland alla goa människor.

Mamman är också så himla nöjd och glad att allt gått bra och varit så himla roligt.
Så tacksam för all hjälp jag fått från mina föräldrar och sambo, och för att vädret mestadels lett mot oss så att festligheterna blev ännu skönare.

När allt i morgon plockats ner och städats undan, då börjar min SEMESTER. På riktigt.
Då har jag som plan att sitta i en solstol, halvsova och dricka kaffe i några dagar. Läsa bok. 
Bara vara. Inte göra nåt jag inte behöver.

Kram och....tja, go morron!

❤️

Kommentera här: