En liten stunds vila.

(null)

Skulle tagit en bild när vi packat in allt i bilen, min dotter och jag...herregud vad fullt!!
Vi lastade av ett par Ikea-kassar hos min käre bror så att jag skulle kunna se i backspegeln dock...
Hem kom vi, trött var jag efter dåligt med sömn så det fick bli både lunch och kaffe på vägen. Håkan Hellström ljöd i bilen sista timmarna hem så då kom energin till att orka sista biten.

Väl hemma var det bärande igen, och en liten stunds vila här. På min balkong. Så välbehövligt.

Ikväll var vi sen hos min äldste bonusson och hans lilla familj för att hjälpa till lite att bära från släp in till deras nya hus. De flyttar ju äntligen hit!! Tjoho!! Vi ville ju dit och hjälpa till lite i alla fall så nu är jag helt slut i rutan:-)
Huset är så fint, kommer att passa dem hur bra som helst. Och det är här. I vår stad. Så himla gott!

Sett ett Handmaids tail när jag landade i fåtöljen. Den är så sjuk. Sjukt spännande och obehaglig. Tänker mig att det skulle kunna vara så om fundamentalister skulle ta över landet, världen. Eller som det kan vara i en diktatur, med angiveri, straff och restriktioner angående allt. Ständig rädsla, ångest. Inte kunna lita på någon. Verkligen förfärligt. 

Nu ska snart denna människa sova.

Kramar❤️

Kommentera här: