Det är så här livet ska kännas!

(null)

Semester. Sommarlov. Så. Skönt.
Kroppen behöver återhämta sig, känns det som, efter intensiva veckor med planering, inköp och två studentfester. 
Så otroligt roligt men nu behöver kropp och knopp hitta ny energi.
Här, under tak en varm dag till exempel.
Eller en stadstur med dottern, en linssoppa-lunch under parasoll. Flanerande på gatorna.

(null)

Blev så glad igår för sommarpresent av chefen. Så gulligt!!
Brukar säga att vi har världens bästa chef, och det tror jag verkligen. Den där balansen mellan ansvar, att lita på, att släppa och inte kontrollera men att ändå vara delaktig och intresserad, stöttande. Samtidigt väldigt varm som person och medmänniska, med ett stort hjärta. Hon är fantastisk!!

(null)

Pelargonerna i år är de bästa jag haft.
Så många och så prunkande och supervilliga att blomma...underbart!

(null)

Efter uppehåll med träning förra veckan har jag nu tränat på gymmet igen, i måndags och idag. Igår gick jag runt sjön i varmt, vackert väder. Före studentvecka körde jag 3 ggr i veckan, och mådde bra av det.
Även efteråt!
Det är så himla skönt!

Det har nu gått 2 månader sedan sista antibiotikakuren....det klart längsta intervallet på över 1 år. Det känns som att kroppen är under återhämtning och återuppbyggnad. Som att den nu, bit för bit, faktiskt hämtar sig efter utslagna dåliga och även bra baciller.
Det är så ljuvligt härligt att känna LIVET.
Långtidsantibiotikan gör också att jag inte har nåt rossel i lungorna...det är outsägligt skönt!
Tack stjärnorna! Tack moder Jord!
Det är SÅ HÄR LIVET SKA KÄNNAS!!

Kramar ❤️ Joey

Kommentera här: