Alldeles mjuk i själen.

(null)

Det har varit en så makalöst fin vecka med alla , nästan hundra vänner totalt, som kommit för att gratulera min älskade unge.
Igår när jag städade undan efter festligheterna insöp jag festen, alla människor, samtalen, musiken. 
Känner mig alldeles mjuk i själen, så rörd och så lycklig över våra vänner, Frida-Hedvigs vänner. Så lycklig och så tacksam, precis som hon. Tack från hjärtat!

(null)

Idag gäller vila. 
Har inte hjärta att slänga blommorna ännu men vaserna hämtas av lilla mor blomsterarrangören idag så jag skaaa...!
Njuter av humlesurret lite till.
Av minnena. 

(null)

Dessa två har känt varann sen de föddes, då deras ömma moder och jag pluggat ihop - och jobbat ihop mer eller mindre sedan sjuksköterskeutbildningen -96. 
Nu ses de på studenten, så fint!
(null)

Den ömma modern jag nyss skrev om lyckades fånga in mig och dottern.
Tycker om denna.
Hon ser liksom glittrig och salig ut!

(null)

Och även lilla pappa ser liksom lite nöjd ut:-)

Idag ska jag på mammografi förutom solstolsläge. Ni går väl på de kontroller ni kallas till? Både gällande det men också cellprovstagning. Så enkelt och snabbt men så viktigt för att upptäcka ev cancer i tid.
Jag håller tummarna att allt är i sin ordning idag!

Tänker på någon som kämpar just nu, efter operation, infektion och som nu genomgår tuff cellgiftsbehandling med icke-aptit, metallsmak och hårtapp som följd.
Det är ingen lek. Jag håller alla tummar och tår att den extremt objudne främlingen ska fara åt pipsvängen!!

Kram❤️ Joey

Kommentera här: