Sett och berört världen.

(null)

Som gammal om FaceApp har rätt. 
Tycker ofta att gammalt är vackert.
Rynkor och skrynklor och hud som talar om att de levt. Har erfarenhet. Som sett och berört, vidrört världen. Som kanske har många skatter gömda som väntar på att lockas fram.
Som vandrat vägen fram på snåriga stigar och stora vägar, genom dalar, över berg.
Tänker ofta på att jag nu som bara halvung är mer nöjd med mig själv än jag var som ung. Kanske just för att fokus ändras, vad som är viktigt och spelar roll ändrar kurs. 
Kroppen min, som jag lever med. Som just nu fungerar riktigt bra trots skavanker och svaga punkter. Som är min. Som åldras mer än vad mitt inre gör, som det känns, men som jag är glad för om den hänger med lika länge till:-)

(null)

Satt vid sjön i skönväder på lunchen.
Tog en sallad, njöt av värmen. 
Hade fruktstund också för att försöka undvika glass och godis som jag alltid blir sugen på när jag jobbar...höll mig till morot och äpple och var helt tillfreds.

(null)

(null)

Pratat med infektionsläkaren idag.
Min mage tar stryk av långtidsantibiotikan, så vi bestämde att jag kan prova att minska ner till att ta det två gånger per vecka istället för tre. Jag önskar så att lungorna ändå kan hålla sig i schack, att jag inte behöver mer än så för att slippa avgrundsrosslet. 
Skickar en bön till stjärnorna. 
Pliiiis låt mig få må bra!!

Just nu har jag småont i halsen så gymmet får vänta. Ska ta en liten promenad nu efter mitt efter-jobbet-kaffe dock!

Puss o kram
❤️

Kommentera här: