Ska va lite klokare...

(null)

Det går framåt. 
Känner mig hyfsat pigg trots allt. Det är en 25-% tjänst att uppehålla med inhalationer och pep-flöjt men det går framåt. 
Var igår ute på två små promenader, i regn och mörker men njöt otroligt.
Idag skiner solen så snart är det dags för första promenaden för dagen. 
Tänker att jag nu ska vara lite klokare, att jag ska göra som min goda och kloka väninna säger - ingen träning. Försöka dra ner på antal jobbade timmar per vecka. För att återhämta, inte trigga igång. För att läka ut.
Det är svårt, det är en utmaning onekligen den dagen jag känner att energin återkommer. 
Att inte hoppa på det rusande tåget, utan stå kvar på perrongen. Ta det i lugnare takt.
I will try!

(null)

Fick tyvärr slänga en av våra vita orkidéer, då den vägrade leva mer. Hade denna i ett annat fönster, så flyttade den till vardagsrummet även den. Också ganska fin men vita är fantastiskt ståtliga tycker jag.

(null)

(null)

Dessa tulpaner fick jag i början av veckan och de står sig ljuvligt bra. Så vackra!

Önskar er en go fredag.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: