Sånt en kommer ihåg.

(null)

Min fina kollega fick hamna på bild idag.
Jag tänker ofta att det funkar så bra att jobba som vi gör. Tacksam och glad att just vi fick chansen till detta jobb, som varje dag är en ny utmaning och oerhört tillfredsställande när den blir löst på ett bra sätt!

(null)

(null)

(null)

Efter jobbet idag kom min yngsta bonusdotter och mötte mig.  Det var dags att lösa in min present till henne, så det blev käk på Grilleriet och bio - en mysig kväll!
(null)

Har tidigare läst boken Britt-Marie var här.
Påminner om En man som heter Ove. Lite kärv men varm. Gillade den, även om den kanske inte var lika rolig som Ove-filmen men ändock med sina poänger.

Tänkt på det.
Att upplevelser ofta är så mycket trevligare än saker, egentligen. 
Det är fint att göra nåt ihop. Få tid, prata.
Som hon sa, så är det sånt en kommer ihåg sedan. Och det är ju så sant. 

Kram❤️
Johanna 

Kommentera här: