Lite normalläge och många dokumentärer.

(null)

Nya tulpaner från mina kära föräldrar.
Vackert grönt i, blandade färger. Älskar!
Pryder matbordet fint. 

(null)

Varit på läkarbesök idag, hos min lungläkare. En bra, lugn och eftertänksam man. Det blev, som jag ville, en diskussion om året som gått och allt som hänt. Om vad som nu ska ske, hur livet ska kunna förbättras. Lite trådar är dragna i. Hoppas att en mer långsiktig plan nu kan få min hälsa på rätt köl. Tillbaka där jag var innan 2018 åtminstone. 

(null)

Lite småfeber idag, ganska trött men ändå hyfsad. Tvättat en tvätt, slängde in hälften i tumlaren medan hälften nu ligger i en tvättkorg och väntar på upphängning.
Jag ska ta det som ett litet projekt. Sen.

(null)

Tog på "vanliga kläder" och lite smink inför läkarbesöket. Skönt att känna sig lite i normalläge på nåt sätt. Känns lite mindre sjukt. 

Tittat på första delen av Ingmar Bergman. Väldigt intressant dokumentär av en ganska komplex man, som producerar som en tok, som har hur många kvinnor som helst (samtidigt), som har mathållning så gud kan gråta och som bär på mycket inom sig.

Jag läser en del men orkar just nu inte så mycket åt gången, så dok på SVT play är piffigt.

Kram till dig❤️
Johanna

Kommentera här: