En kräsen och försiktig typ.

(null)

Min brorsfågel Edith är en rolig krabat.
Det märktes tydligt atr jag var igenkänd när jag klev in. Hon vaggade emot mig på golvet, flög upp där jag satt och framför allt - hon tog emot halloumi och nötter från min hand. 
En kräsen och lite försiktig typ, alltså.

(null)

Hon gillar att dricka kaffe ur husses mugg.

(null)

Otroligt vackert på vägen upp igår, men SEGT.
Före Norrköping blev vi omledda till Katrineholm så en omväg på ca dryga timmen pga en trafikolycka där mitträcket pajat. 
Nåja. Vi fick se vacker landsbygd:-)

Idag är planen en tur till Vinterviken för att njuta vy.
Handboll (ja, det är inte jag som är intresserad som de flesta vet, utan min högst idrottsintresserade familj).
Konsert (där är jag skyldig!) med Gustav Lundgren Trio och min älskade unge Frida-Hedvig❤️

Kram!
Joey

Kommentera här: