Världen är just idag väldigt vacker.

(null)

Idag känns det så verkligt, det är på riktigt på gång, att äldste bonussonen med hustru och lilla Leia ska flytta hit till vår stad!
Arbetsintervjuer för båda, husletande på nätet och pirr i magen - för dem och för oss...ljuvligt härligt är känslan!!

(null)

Alltså.
Lilla söta unge! Just nu fantastisk med sitt joller, skratt, öppna nyfikna blick och musiköra! Dansade i stolen när jag sjöng om hennes goda giraff...:-)

(null)

(null)

Farmor AK koncentrerad på hus på datorn. 

(null)
 
Leia djupt koncentrerad på att känna på bonusfarfars hår.

(null)

I morse var det krispigt ute.
Vackert ljus, och färgerna som en kall målning.

(null)

Två hektiska veckor är över, och jag har överlevt! Fredag känns gott, och att inte ha en tokbokad helg framför mig känns också bra.

Tog en härlig promenad efter lunch med en del av min kära familj - i krispigt, soligt väder.
Fåglarna är i tron om att våren ändå kommer, sjunger magiskt medan pulkabacken bjöd på åkning för massa barn med föräldrar. 
I hagen reds det, och i mina ögon är världen just idag väldigt vacker.

Är rosslig men ändå rätt pigg.
Hoppas på fortsättning av detta ändå lite okända fenomen:-)

Ha en god fredag!

Kram Joey ❤️

Kommentera här: