En liten revolution.

(null)

Jag såg ganska nöjd ut i morse, men det blev en hysterisk dag allt eftersom timmarna gick. Omflyttning av operationer av olika skäl, schemaplanering och många frågor som hängde och fortsatt hänger lite i luften. 
Den mesta planeringen är klar så imorgon blir det full rulle fast förhoppningsvis på ett annat sätt:-).

(null)

Tog en promenad ner på stan och till Coop efter jobb. Fick bli Köpe-pytt-i-panna ikväll, ägg och rödbetor. Inte så dumt ändå.
Lite latmat men tillpiffad med chili och timjan.
Skönt att landa vid köksön och prata igenom dagen med sambon.

Blir nu ett avsnitt av Hemma igen innan läsning i ny bok av en av årets fredspristagare. Såg en dok om henne på play, rekommenderar den varmt.

(null)

Inhalerar med allt jag har och ändå är jag rosslig och tät.
Tycks vara det jag måste göra för att kunna andas ordentligt. Som en 25% tjänst i tid att genomföra proceduren morgon och kväll och ibland fler ggr/dag beroende på dagsskick.
Det kan ju absolut va värt det om en skulle känna en enorm förbättring....om en slutade pipa och väsnas liksom. Jag märker ju såklart skillnad men önskar så att det kunde revolutionera mer liksom. 
Tänk om jag kunde få WOW-känsla efter proceduren, att allt renades och jag lät och kände mig så normal en kan....!
Nåja.
Det är bara att enträget köra på, och invänta besöket på infektion. 
En liten, liten revolution hoppas jag ändå på.

(null)

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: