Smäckra och vackra.

(null)

Efter att brorsan åkt hem till Stockholm var det dags för träningspass. Så osugen men så gick det riktigt bra ändå. Kände mig stark i kroppen och uthållig, sån skillnad på dessa månader sen jag började träna på riktigt efter sjukdomsåret. Ljuvligt att känna att kroppen vill, svarar an och liksom vill mer.

Tog en promenad efter träning.
Köpte den enda mat dottern kunde tänka sig, där hon ligger nerbäddad i influensan...stackarn! Kelda tomatsoppa var det enda som jag kunde locka med, men inte ens det smakade när hon väl skulle äta. 
Hoppas inte fler däckar i detta elände, det räcker liksom med äldste bonussonen och hans familj, min brorsa och nu min unge....
Onödiga basselusker!

(null)

Har ju en kärlek för figurer, gärna afrikanska och i trä. Fick nya av mannen i julklapp och jag gillar dem skarpt. Kvinnliga kroppar är onekligen vackert, och de här var gjorda i tungt trä. Så fina!

(null)

Dessa har varit i min samling ett tag.
Smäckra och vackra.

Nu blir det läshörna ett tag, innan det årliga julbadet med grannarna.

Kram❤️

Kommentera här: