Lucias budskap, julklappar och musik.

(null)

Klockan 6 igår morse samlades vi på ortopedavdelningen för att gå runt till alla patienter med Lucias budskap.
Efteråt gick världens bästa chef och bjöd glögg och pepparkakor till de kanske lite chockade patienterna:-)
En fin tradition, och jag var glad att kunna sjunga så pass att jag kunde gå med. Gillar verkligen det, att se förvåningen och glädjen hos dem vi sjunger för.
Tack alla goa kollegor!

(null)

Kerstin var en mycket fin lucia. 

(null)

Igår kväll mötte vi vänner på An Viet för att käka gott och snacka. Väldigt mysigt och enkelt att ses så. God mat, mysig miljö och goda vänner...sen är saken biff.

(null)

Efter fika på stan med mor och far så gick sambon åt olika håll för att handla julklappar så nu är jag rätt klar. Slog in allihop till ljudet av denna gamla julskivan jag, min unges pappa och Stefan Leoson som Aprilväder, gjorde. Tycker faktiskt att vi gjorde den himla bra med sköna arr, mycket tack vare Stefans förtjänst.

(null)

Har ni bakat en Saffranskladdkaka som jag hoppas blir bra. Den ska serveras med hallon och vispad grädde är planen. bakningen skedde till tonerna av Michael Bublé. Inte dumt alls.

(null)

❤️

Kommentera här: