Vänner och mjuk fläskfilé.

(null)

Gårdagens eftermiddag var så go. Spontant umgänge med våra vänner i Solvrån, med lunch och tårta....så mysigt!

Är verkligen så glad och tacksam för alla fina vänner, som funnits där genom alla år genom skugg- såväl som solsidan. 

(null)

(null)

Sitter nu en stund på blåsig balkong efter lång dag, och efter akupunkturbehandling som liksom sätter sig i kroppen. Gör mig vansinnigt trött. Det gör ont medan jag får behandlingen och ont efteråt några timmar men nu, en sisådär tio h efteråt börjar fläskfilén i ryggen att mjukna!

Efter mysigt spontanbesök av min kära bonussvärdotter och bonusbarnbarn så sitter jag med värmedyna och mjukar upp mig lite till.

(null)

Goa lilla ungen!!

(null)

Och goa kvinnor i mitt liv❤️

Var så otroligt trött men fick energi av besöket, kärlek i hjärtat och glädje i sinnet.
Ibland behövs så lite och liksom ändå allt.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: