Mer blommigt i mitt liv!

(null)

Idag har jag varit hos en sjukgymnast som jag känner stort förtroende för, för att få tips på effektiv men skonsam träning. 
Som ska va anpassad till mig och min ömma, värkande klimakteriekropp.
Känns så jäkla bra! Fått ett schema som jag ska följa, tre ggr i veckan plus att jag gör vissa av mina tidigare övningar i maskiner. Men det blir mycket träning utan vikter, istället med pilatesboll, gummiband och min egen kropp för att stärka muskler runt rygg och höfter där den mesta värken sitter.
Var ju sugen på att köra passet på riktigt så stack direkt till gymmet. Tufft men kul!

(null)

Varit på Maxi för matinköp och lite kudd- och filtinköp....ville pimpa lite och välkomna mer blommigt i mitt liv. 
Ändrade lite plats på mattorna också häromdagen då jag ville prova nåt annat.
Funderar på en njurformad, måttbeställd heltäckningsmatta som går under hela soffgruppen...vad tror ni om det?
Har inte velat ha gardiner heller, då jag tycker att fönstren är så vackra i sig själva. Men är lite inne på att skaffa tunna, skira gardiner i vardagsrummet som inte täcker utan mer hänger vid sidan av. Ska klura på den!

(null)

(null)

(null)

(null)

Inväntar kantarell-leverans så att jag kan fixa goda mackor till mannen och mig.
Det och ett glas rött så att jag får feeling för de dokument jag behöver plöja igenom...det kan väl bara göra att det blir bättre!?
Och kvällsljus och ljummen vind.
Såklart.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: