Fredag i kropp och sinne.

(null)

Köpte vackra krysantemum idag, och fick en otroligt häftig av mina goa kollegor....en belgian blue-variant liksom.

(null)

(null)

Igår kväll var jag på besök hos go vän som blivit med hus, fick go mat och dryck, fantastisk tiramisu och tiden...den sprang iväg sannerligen. 

(null)

Ikväll blev det afterwork hos mig.
Så ljuvligt att kunna sitta ute i faktiskt ljummen sommarkväll. Pajbuffé, gino, godis och snacks, dryck. Musikquiz. Prat och skratt.
Firande av två vackra 50-åringar.
Så tacksam för dessa människor!

(null)

Märks att veckan varit tuff och ganska hektiskt, känner mig sliten ikväll och jag tror att kollegorna också hade fredag i kropp och sinne. 

Ska bli skönt att få sovmorgon imorgon.
Lugn långfrukost. Träning. Promenad. Kanske en stilla njutning i solen.

Vem vet?

Kram ❤️

Kommentera här: