Som ett bloss.

(null)

Min mamma är världsbäst på vacker dukning, och serviettvikning. 
Det är ju bara fantastiskt att sätta sig vid detta fint dukade bord och äta av mycket och god mat.
Fick dessutom ostkaka till dessert vilket är det GODASTE jag vet!

(null)

(null)

(null)

Kära mor och far i teamwork.

(null)

Ni ser ju själva, så fint!

(null)

Efter lång sovmorgon tog jag en promenad.
Slogs åter av hur vackert det är nu...
Alla färger, knopparna som brister ut i vrålande, ljuvlig, livskraftig sång. 
Och jag känner dofterna, det är som att jag fötts på nytt. Det är riktigt häftigt att få känna det, gör allt så mycket mer liksom.
Som den ljuvliga måltiden på lanthandel i Torna Hällestad i fredags, när lammet serverades och dofterna spreds in i hela näsan...oj vad jag får uppleva!!

(null)

(null)

Det känns lite som att mitt liv börjat om, efter paus på ett år. Varje dag tänker jag på hur mycket härligt det finns att njuta av och vara tacksam över. Önskar jag får så mycket mer tid att samla upplevelser och erfarenheter. 

Det är ju inte självklart, det där att få vara kvar här. Få mer tid. 
Livet, som ett bloss.
Som släcks av för hård vind. Nyckfullt, tycks det. Utan plan, utan logik.
Så länge den fladdrar finns vi.
En sekund i taget.

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: