Mat så långt ögat når.

(null)

En riktig ätar-dag har det varit...
Från påskfrulle på jobbet, till firande av svärmor i kväll.
Så gott, så mycket, såååå mätt nu.
Tänker mig att ställa om min hjärna efter påsk så att sockersuget ger vika.
Förstår verkligen hur lätt det är att bli beroende av socker...ätit mycket glass, kakor, godis senaste månaden att jag känner "behovet". Tokigt. Men gott. Och lite nog för denna gång snart:-)

(null)

Söta påskkärring- och gubbar fick vi besök av på jobbet. Verkligen seriöst och så uppskattat!

(null)

Godis överallt en tittat denna dag.

(null)

Fantastiska kakor hos svärmor.

(null)

Hela ligan samlad. Nästan i alla fall.

(null)

Svärmor Lillian och jag.

(null)

Min pappa och äldsta bonusdotter Fanny.
(null)

Lillian med söner.

En stund i solen efter jobbet idag, så otroligt skönt. Som sommar ju, bästa sättet att vila på.
Dottern och grannen och fina lilla Cava låg där och njöt redan. 
(null)

Nu blir det lite halvsittande läge på grund av att magen är så full...!

Lite läsning, en god natt sömn...och vetskapen om att jag snart är ledig fyra dagar - den känns bra den!

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: