Lyssnar, lyder och backar.

(null)

En promenad efter jobbet för att få lite syre, tömma hjärnan efter fullspäckad dag....
Satte mig i en stol i trädgården och somnade. Så trött, nästan förlamande trött i eftermiddag, fick också hiskelig magkatarr. Inte haft det på väldigt länge och blev påmind om hur nedrig min mage varit i stort sett hela mitt liv tills jag började med laktosfritt för några år sedan.
Nästan helt fri från det onda!

Skulle varit social efter jobb, både igår och idag, men kroppen säger nej.
Den behöver vila efter ett tag med mycket grejer för mig, så jag lyssnar. Och lyder.
Backar.

(null)

Tog denna bild utanför jobbet.
De är så bra på att hålla iordning planteringarna. Alltid fint och fräscht.

(null)

Hos oss fortsätter det att blomma ut också.
Det ger en lisa för själen. 
Se det blomma, se färgerna och liksom lusten att finnas till. Kraften.

Nu hoppas jag att det kommer regn också, så att jorden blir glad! 
I allt behövs balans.
Mellan vila och aktivitet.
Mellan lek och allvar.
Regn och sol.

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: