Känner dofter. Njutit skärtorsdag. Och drömmar - det är bra.

(null)

Lite återhämtningstid i trädgården även denna dag efter jobbet. 
Det börjar blomma och grönska i varje vrå, som en explosion. Så ljuvligt. 
Och vet ni...jag känner DOFTER.
Har inte känt det på läääänge....
En ny upplevelse som är himla behaglig. Oavsett lukter eller dofter så är känslan fin.

(null)

Vi verkar inte ha hyresgäster i år men grannen har intensiva måsar, som liksom klagofullt och ibland hysteriskt skriker. Flyger lågt och högt, lätt irriterade över att dela utrymme med oss människor.

(null)

Låg på magen.
Tittade ner på trädäckets gråsilvriga trä.
Njöt av värmen som smekte min kropp.
Läste och slumrade.

(null)

Dottern och jag tog en biltur ikväll, med Tove Styrke i högtalarna....Sway....så bra bilmusik.
Gick sen till Grilleriet och åt stans bästa burgare. Drack rödtjut. Satt och snackade i lugn och ro. 
Följde med till Trädgår’n deluxe för att säga hej till hennes vänner innan jag gick vidare till svägerskans och svågerns afterworkstrevligheter. Så härlig kväll!!

(null)

Fortfarande behaglig temperatur ute, tänk om det kunde va så här för tid och evighet...älskar det! Regn behöver vi. I min dröm vore det regn på nätterna, sol på dagen.
Uppvaknande till daggdoftande gräs, fågelkvitter och glada buskar och blommor för att under dagen insupa sol och värme...

Att drömma är bra:-)

Kram och god natt
❤️

Kommentera här: