Behöver det så mycket.

(null)

Varje dag sjunger jag, ibland bara en liten stund, ibland ett par timmar. 
Märker ju mer jag sjunger hur välgörande det är. Hur mycket jag saknat det. Och hur oerhört skönt det är att slöjan över stämbanden blir mindre och mindre, att de höga tonerna också finns...att nyanserna börjar komma mellan svagt och starkt. 
Min själ behöver det så mycket. 
Tack stjärnorna, moder jord för att det äntligen är på väg mot rätt håll!!

(null)

Vi klarade oss rätt bra från skuren idag på uteserveringen. Så behaglig temperatur!
Hoppas på mer regn.
Mycket regn. Så att bränderna slocknar och inte får ny fart.

(null)

(null)

(null)

Ikväll ska min goda vän AK (mina bonussöners ömma moder) och jag ut på galej.
70-talsfest på deluxe där en kan gå oavsett ålder bara för att njuta musik och dans...härligt!! 

Det är en bra dag idag.
Känner mig piggare, med lite träningsvärk från gårdagens träning. Jag har sjungit. Nöjd. Och glad.

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: