Avicii, fredagshäng och frukost i sängen.

(null)

Vid tolv stämplade jag ut, tog en promenad i ljuvligt väder. 
Avicii i öronen som manar takt-gång, kraftfullt och energirikt. Med dokumentären i bakhuvudet så blir det ändå så sorgligt, att denna unga männska drevs så hårt. Han skapade fantastiskt livfull musik, som ger mig extra hopp i hjärtat - tack!

Fredagskvällen tillbringade vi hos goda vänner, med fantastisk mat, prat, skratt och musik. Det gav också extra hopp i hjärtat!

(null)

Vi kollade youtube-klipp på seriöst och oseriöst och skrattade så vi tjöt. 

(null)

Avslappnat häng, precis som en önskar av en fredagkväll. Welff och Niklas ser rätt nöjda ut.

(null)

Fina Corina, som har samma födelseår och födelsedag som jag! 

(null)

Körde lite antirynkgymnastik för fejset på jobbet, säkert mer effektivt än alla antirynkkrämer som finns att uppbåda. 
I alla fall roligare.

(null)

Ser ni? Som sommar-påminnelse!
Älskar!!

Ha en fin lördag!
Jag började min med frukost i sängen och smp....nu ska jag gå in i duschen och sen ta stegen till stan.

Kram❤️ Joey

Kommentera här: