Myror i brallan.

(null)
Tyckte att jag gick "tidigt" idag när jag gick en kvart efter avslutad arbetstid...nåja.
Skönt att känna så dock.
Så mörkt ute, blev trött som en tok efter lunch idag. 

Somnade vid 01 i natt, redan rastlös i kroppen på grund av cortisonet. Satt uppe och läste i den galet bra Murakamis andra av tre IQ84.

Får alltid den biverkningen, rastlösheten, vilket är sådär. 
Du inte bara sover kass.
Du blir sjukt rastlös, som om tusen myror kryper innanför huden på dig samtidigt som du är JÄTTEtrött. Så när du tränat och borde vara trött kan du efter en kvart känna att Nähä, nu måste jag gå ut och gå...
Du blir liksom spattig med myror i brallan.
Mitt i tröttheten som tycks tröga ut hjärnan.
Jäkligt märklig känsla.
Somliga kanske skulle gilla den bieffekten men för mig är den stressande. 
Vi får se om kroppen vänjer sig lite eller om jag ska sänka dosen. Hoppas på att de vita små pillren gör gott där det är meningen i alla fall.
(null)
Direkt när jag kom hem gjorde jag mig en kopp grönt the med ingefära och citron, tinade en kanelbulle och drog på mig velourbyxorna...jesus så skönt!
Läs-sejour blir det för fullt resten av kvällen tills Mia Skäringer är i rutan.
Hon har ett nytt program om kroppshets som jag tyckte lät intressant. 
(null)

Kram
Johanna ❤️

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

skriven

Hoppas myrkryp och stress lugnar sej fort, jag vill också vara en larv...

Svar: Tack snälla du!
Haha:-), det hade varit nåt! Kram
Johanna Roth

Kommentera här: