En liten flukt av henne.

(null)
Satan i gatan vad gott!!
För några timmar fick jag hem min älskade unge. Som jag liksom längtar efter ofta, och när jag ser henne inser HUR stor den där längtan är.
Fick känna hennes mjuka tinning, som är som pussvänligast i världen.
Försökte samla in hennes doft innan hon efter mat, te och prat for vidare med tåget söderut.
En liten snabblisa för själen.
(null)
Följde henne till bron. I regnet.
Stationen i kvällsljus är rätt fint ändå!
(null)
Har bokat biljetter till januari-konsert i Stockholm, där hon sjunger med Gustav Lundgren igen. Ser sannerligen fram emot det! Mina kära föräldrar ska åka med också denna gång för att njuta härlig musik och Stockholmsluft.
(null)

(null)
Har varit galet trött idag...!
Var pigg och steg upp före alarmet i morse men efter lunch var det som om någon knockat mig. Blev sååå trött.
Hämtning av, och umgänge med dottern drev tröttheten på flykt för några timmar.

Hoppas på goda timmars sömn, så att jag i morgon är pigg som en mört!

Puss & Kram
Joey❤️

Kommentera här: