Snälla lilla kropp!

(null)
I brist på ork och tillåtelse att utöva tyngre och jobbigare saker roade jag mig igår att kolla in alla foton i min plånbok. 
Den person jag hade absolut flest på var såklart min älskade unge. Från ca 5 månader gammal till senaste skolfotot då hon var 18.5 år - mysigt att gå igenom som den nostalgiska och lite vemodiga människa jag är. 
För övrigt är det det enda jag har plånboken till nuförtiden. Foto-samlingsplats.
(null)
Har känt att det nog ändå gått på rätt håll de flesta dagarna även om jag varit väldigt trött.
Hade lite småfeber dagen efter op, vilket är normalt, och har känt mig ömsom svag och ömsom pigg. Igår hade jag en bra dag där det kändes som att NU. Nu vänder det!

Idag är den känslan borta:-(
Efter dusch o frukost blev jag yr, illamående och svettig (inte av vallningar, känns inte riktigt lika dant men ibland hårfint). Tog tempen och jag är subfebril (på sjukhusspråk, betyder typ gränsen till feber under 38 gr).
Har ringt ÖNH som ska ringa mig framåt två idag, så får vi se. 
Snälla lilla kropp, kan du bara ta dig samman och bli bra nu?! På riktigt.

/Johanna ❤️

Kommentera här: