Skatta sig lycklig.

(null)
Denna vyn kan jag rätt bra nu.
Har typ aldrig sett nyhetsmorgon men det gör jag nu, och även Malou efter 10.

Känner mig lite piggare idag även om det känns lite ostadigt o tjock i huvudet.
Bara att tänka er in i att vara superförkyld och inte få snyta sig. Ungefär så go känner jag mig. Mannen ska skatta sig lycklig som är iväg för det är nog inte tystare nattetid än innan...men det ska förhoppningsvis bli det. Småningom.
(null)
Gått och plockat lite med växterna, pillat med foton i datorn, ätit lite (ni vet att det är rätt jobbigt att äta ifall det känns som att ni har tamponger i nosen...men äta bör en...). Inte sovit middag idag. Har en tanke om en liten promenad strax. För att få lite luft. Är blek som en fis.
(null)
Lägger mig här ibland.
För att insupa Fridis, liksom.
Det är ett skönt lugn i detta rum. Mitt vemod behöver ibland ligga där och tänka mig bort, på henne som liten. Resan hon gjort. Verktygen hon genom att leva fått med sig i sitt bagage. Min älskade unga tant som liksom varit med om så mycket. 
(null)
Jag är nog lite svullen ser jag när jag tittar på foton. Inte så konstigt när de karvat i både näsa och kinder som galningar. 
Det hade ju varit kul att se hur det såg ut på ett sätt!

En liten promenad får det bli nu.
Puss o kram
Johanna❤️

Kommentera här: