Hoppas på rekordläkning.

(null)
Prydnadsapeln är ganska coola när som på året. Från vårens skira grönska, till blommande paraplyer och nu där de små fuskäpplena sprider härlig färg.

Vågade mig ut runt kvarteret igår, gick någon km vilket var skönt. Få lite luft, röra på benen om än i ganska sakta mak. 
För vad är lugnt? Att inte ta i? Inte anstränga sig?
Allt är relativt. Vill dock sannerligen inte ha bakslag, utan att läkningen ska rulla på så fint så....
I natt har det varit stökigt. Somnade runt 23, men vaknade igen 02:30-04:30 typ pga ökentorr i näsa och mun. Sköljningar och slapptitt på tv fick det bli tills sömnen kom med nästkommande tåg. I sittande ställning.
Tänker att strategin idag ska vara skölja-satan-för-att-rensa-ut så att jag kanske kan softa i natt. Vore klämmigt:-)!
(null)

(null)
Gräset i landen är rätt fint även i bruna hösttoner. Det syns att de vill vila lite.
(null)
Fick ljuvliga tulpaner igår av min goda vän, det värmer! Gott med en pratstund.
Fick mat levererad av mor och far: varmrökt lax, ärtor och goooood sås med rom och creme fraiche. Lyx sannerligen, och fint!
(null)
Hoppas jag inte skrämde någon när jag var ute igår! Ser, och känner mig, onekligen blek.
Men.
Ett steg i taget.
Hoppas på rekordläkning över helgen om jag ska kunna jobba på tisdag.

En liten promenad i solen får det bli nu.

Puss❤️ Joey

Kommentera här: