Idel kvinnor, höga klackar och sol!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ännu en härlig kväll med goda vänner, och idel kvinnor!
God mat, samtal, skratt och allvar och igår en liten kurs i förmågan att gå i high heels.
Att gå framför varann, först i strumplästen, och se stolt ut. 
Med attityd få in i sin gång att jag e bra, jag är snygg, jag är stolt - det är viktigt för att kunna gå snyggt m hög klack. 
Du ska göra det till din grej, för att lyckas.
Och det handlar om att våga släppa garden inför varann, att vara tillåtande och peppa, ge kärlek och cred till varann. 
En väldigt rolig grej!

Att vakna till sol idag var ju ljuvligt!
Fick bli en långpromenad.
Lite matinköp och en flukt på väskor på Åhléns. Kom inte hem m någon men är nog köpsugen endera dagen:-)

Som en vänlig tanke fick vi varsin sten igår.
Vi satte oss fritt och de stenar som låg på vår tallrik passade oss bra, med dess betydelse.
Idag ligger min ametist i ett glas vatten i solljuset från fönstret för att ta bort gamla energier och för att kunna fylla med ny.
Tänker att den ska få ligga under min madrass.
Stärka sömn, mota bort stress. Ge lugn och ro och andlig närvaro.
Tanken var fin, blir glad!

Kaffe och bok nu, efter långpromenad och stela höfter - fredagsdans och high heels sätter sina spår i medelålders tant.

Kram❤️
Johanna

Kommentera här: